Obchodné a reklamačné podmienky
Všeobecné ustanovenia:
Kúpne zmluvy uzavreté prostredníctvom elektronického obchodu sa spravujú príslušnými ustanoveniami zákona č. 22/2004 Z.z. o elektronickom obchode, zákona č. 250/2007 Z.z. o ochrane spotrebiteľa, zákona č. 108/2000 Z.z .o ochrane spotrebiteľa pri podomovom predaji a zásielkovom predaji, Zákona č. 118/2006, ktorým sa mení a dopĺňa zákon č. 108/2000 Z. z. o ochrane spotrebiteľa pri podomovom predaji a zásielkovom predaji v znení zákona č. 266/2005 Z. z. a o zmene a doplnení niektorých zákonov ako aj zákona č. 40/1964 Z.z. Občiansky zákonník a týmito všeobecnými obchodnými podmienkami upravujúcimi podrobnosti pri ich uzatváraní a realizácii.
Údaje prevádzkovateľa elektronického obchodu:
Fanshop s.r.o.
Rezedová 1
821 01, Bratislava
IČO: 51246082
DIČ: 2120643635
OBJEDNÁVKA
Každá objednávka musí obsahovať:
1. Meno kupujúceho
2. Adresu pre doručenie tovaru
3. Telefonické číslo alebo email
4. Presný názov tovaru
5. Počet kusov z každej položky tovaru
6. Dátum vystavenia objednávky
Objednávka pre právnické osoby musí obsahovať aj:
1. IČO a SK DIČ spoločnosti
2. Kontaktnú osobu a telefón
3. Fakturačnú adresu (ak je iná ako adresa dodania)
V každej zásielke s objednaným tovarom bude priložená faktúra (daňový doklad). Fakturovaný bude na objednaný tovar a prepravné náklady.
Možnosti objednania tovaru:
1. Tovar si môžete objednať pridaním tovaru do virtuálneho košíka a následným správne vyplneným objednávacím formulárom
2. Tovar je možné objednať telefonicky tel. čísle 0908 120 450
3. Tovar je možné taktiež objednať mailom na adrese info@fanshopsb.sk
Zrušiť objednávku je možné telefonicky na 0908 120 450 alebo mailom na adrese info@fanshopsb.sk
Platba:
1. Pri prevzatí zásielky - na dobierku (iba v rámci Slovenska Slovenskou poštou alebo kuriérkou službou)
2. Pri osobnom odbere platobnou kartou alebo v hotovosti (Rezedová 1, 82101, Bratislava)
3. Platbou vopred - buď prevodom na náš účet: IBAN: SK22 1100 0000 0029 4104 9323 alebo prostredníctvom platobných brán CardPay a TatraPay
DODACIE A PLATOBNÉ PODMIENKY
Spôsob dodania:
Termín dodania je najneskôr do 14 dní od prijatia objednávky.
Pri objednávaní personalizovaného dresu, Vám bude tovar odoslaný až po pripísaní peňazí na náš účet a následnej výrobe potlače dresu (do 14 dní), ak potrebujete objednávku urýchliť, tak zavolajte na číslo 0908 120 450 ak to bude možné, tak sa vám budeme snažiť vyhovieť.
1.) Slovenská pošta:
Pri poslaní tovaru Slovenskou poštou platia nasledovné termíny dodania:
Slovensko a Česká republika: 1 - 3 pracovných dní
Európa: 5-7 pracovných dní
Svet (okrem Európy): 6 - 10 pracovných dní
Doručenie objednávky v rámci Slovenska od 4,90 €
Minimálna cena objednaného tovaru je 10,- €
Váha | ČESKO | EURÓPA | OSTATNÉ | ||
do 1 KG |
| 15 € | 20 € | ||
do 2 KG | 13 € | 15,9 € |
2.) DPD - kuriérska služba
Slovensko a Česká republika: 1 - 3 pracovných dní
Európa: 2 - 3 pracovných dní
USA/Kanada 3 - 5 pracovných dní
Svet (ostatné krajiny) 5 - 7 pracovných dní
Doručenie objednávky v rámci Slovenska od 4,90 €
Minimálna cena objednaného tovaru je 10,- €
| ||||||||||||||
V prípade, že reálna hmotnosť objednávky do zahraničia presiahne váhu odhadnutú v objednávke, budete kontaktovaní ohľadom doplatenia poštovného.
Zásielku, ktorá javí známky poškodenia (roztrhnutý obal, deformácie a pod.) v žiadnom prípade NEPREBERAJTE.
Predídete tak prípadným komplikáciám pri reklamácií poškodeného tovaru.
Osobný odber:
Osobný odber je možný v našej kamennej predajni Fanshop SB - Obchod pre fanúšikov.
Vajnorská 100, 83104, Bratislava - Nové Mesto, otvorené je PO - NE od 10:00 do 21:00.
Možnosť platby kartou alebo v hotovosti.
Predávajúci sa zaväzuje:
Dodať správny druh a množstvo tovaru, tak ako bolo uvedené v čase objednávky, na základe objednávky zákazníka adekvátne zabaliť a odoslať tovar v dohodnutej cene.
V prípade, že sa tovar momentálne nenachádza na sklade Vás budeme kontaktovať a dohodneme si nový termín dodania tovaru.
Kupujúci sa zaväzuje:
1. prevziať objednaný tovar
2. zaplatiť za objednaný tovar dojednanú cenu
Zrušenie nákupu:
1. Ak Vám tovar z akéhokoľvek dôvodu nevyhovuje, máte právo nám ho podľa § 7 zákona 102/2014 Z.z. vrátiť do 14 dní od prevzatia tovaru, pokiaľ pre konkrétny výrobok nebude táto lehota zo strany predávajúceho jednostranne predĺžená. V zmysle § 7 ods. (6) písm. c) zákona č. 102/2014: „Spotrebiteľ nemôže odstúpiť od zmluvy, predmetom ktorej je c) predaj tovaru zhotoveného podľa osobitných požiadaviek spotrebiteľa, tovaru vyrobeného na mieru alebo tovaru určeného osobitne pre jedného spotrebiteľa“.
2. Výrobok nám zašlite poštou ako doporučenú zásielku na adresu: Rezedová 1, 82101, Bratislava, SR.
3. Zásielky vrátené formou dobierky neakceptujeme.
4. Žiadame Vás ,aby ste výrobok vrátili nepoškodený, v pôvodnom množstve a v originálnom obale. Zároveň Vás prosíme, aby ste k tovaru priložili kópiu faktúry, prípadne uviedli jej číslo, Vaše meno a adresu.
5. Boli by sme radi, keby ste nám napísali, z akého dôvodu Vám výrobok nevyhovuje (nie je to ale podmienkou pre vrátenie peňazí).
6. V prípade, že dodržíte všetky uvedené podmienky, peniaze za výrobok Vám obratom vrátime poštovou poukážkou alebo na Vami zadaný účet. Náklady na vrátenie tovaru znáša spotrebiteľ.
Reklamácie:
Na tovar je záručná doba 24 mesiacov.
Reklamovať sa môže len tovar zakúpený u predávajúceho.
V prípade potreby rýchlej výmeny veľkosti je možné tovar vymeniť za inú veľkosť aj v mieste osobného odberu v našej kamennej predajni Fanshop SB - Obchod pre fanúšikov (Vajnorská 100, 83104, Bratislava), na vopred dohodnutom termíne.
Pre uplatnenie reklamácie tovaru je kupujúci povinný spolu s chybným tovarom zaslať predávajúcemu aj podpísanú žiadosť o reklamáciu, v ktorej uvedie popis závady.
Pre uznanie reklamácie je nutné zaslať kópiu daňového dokladu, na základe ktorého bol tovar nadobudnutý.
Vyriešenie reklamácie v záručnej dobe je bezplatné.
Reklamácia je vyriešená do 30 dní od prevzatia reklamovaného tovaru predávajúcim.
Predávajúci si vyhradzuje právo predĺžiť dobu na vyriešenie reklamácie pri tovaroch, ktoré je nutné zaslať na opravu výrobcovi.
Doba sa predlžuje o dobu nevyhnutnú na prepravu a opravu u výrobcu.
Záručná doba na tovar zaniká v prípadoch, že k chybe došlo nesprávnym zaobchádzaním s výrobkom, mechanickým poškodením, prevádzkou v nevhodných podmienkach alebo neoprávneným zásahom do výrobku. Zo záruky sú tiež vyňaté chyby výrobku spôsobené živelnou pohromou.
OCHRANA OSOBNÝCH ÚDAJOV
1.1. Zmluvné strany sa dohodli, že kupujúci v prípade, že je fyzickou osobou je povinný oznámiť predávajúcemu svoje meno a priezvisko, adresu trvalého bydliska vrátane PSČ, rodné číslo, číslo telefónu a mailovú adresu.
1.2. Zmluvné strany sa dohodli, že kupujúci v prípade, že je fyzickou osobou – podnikateľom alebo právnickou osobou, je povinný oznámiť predávajúcemu svoje obchodné meno, adresu sídla vrátane PSČ, IČO, číslo telefónu a mailovú adresu.
1.3. Kupujúci vyhlasuje, že súhlasí v zmysle ust. § 7 ods. 1 zákona č. 428/2002 Z.z. o ochrane osobných údajov, v platnom znení, aby predávajúci spracoval a uschovával jeho osobné údaje, najmä tie, ktoré sú uvedené vyššie a/alebo ktoré sú potrebné pri činnosti predávajúceho a spracovával ich vo všetkých svojich informačných systémoch. Kupujúci zároveň poskytuje predávajúcemu svoj súhlas s poskytnutím osobných údajov inej osobe a cezhraničným prenosom osobných údajov i do tretích krajín (akýchkoľvek krajín v rámci Európskej únii a krajín tzv. bezpečného prístavu). Predávajúci sa zaväzuje, že bude s osobnými údajmi kupujúceho zaobchádzať a nakladať v súlade s platnými právnymi predpismi SR. Kupujúci udeľuje predávajúcemu tento súhlas na dobu neurčitú. Súhlas so spracovaním osobných údajov môže kupujúci odvolať kedykoľvek písomnou formou.
1.4. Kupujúci odoslaním objednávky môže vyjadriť svoj súhlas alebo nesúhlas s tým, aby mu predávajúci zasielal správy o činnosti, ponukách a akciách predávajúceho bez predchádzajúcej žiadosti kupujúceho na zaslanie takýchto správ.